На 5-ти и 6-ти март.2021г. може да сте част от двете целодневни онлайн събития от курса за facebook и instagram реклама, всяко от които е с времетраене 8 часа.
2-дненивният курс е подходящ за представители на фирми, собственици на електронни магазини, професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, студенти.
По-удобно за Вас, по-изгодно за Вас, по-безопасно - това са трите основни причини да проведем 2-те събития виртуално през платформата Zoom.
Целодневната програма на всеки от 2-та дни включва само практически упражнения и споделени казуси, примери и ноу-хау от лектор с международен опит в сферата на дигиталния маркетинг и реклама.
Целим да Ви предложим решения, полезни за бизнеса Ви. Завършването на курса няма да Ви превърне в гуру на рекламата. Целта му е да Ви предостави небходимото ноу-хау, да изясни новостите, полезните практики и правилните процеси, в които си струва да инвестирате, когато рекламирате във Фейсбук и Инстаграм.
Заедно с лекциите от обучителната програма - ще получите полезни ресурси и данни за планиране и провеждане на дигиталните Ви активности, полезни за Вашия бизнес. Заедно с това всички участници ще бъдат поканени в бизнес групата ни за взаимопомощ и обсъждане на новостите.
Няколко кратки актуални откъса от целодневни обучения и семинари с Иво Илиев в градове от страната, които са на тема фейсбук и инстаграм реклами.
От години активно провеждаме събития по дигитален маркетинг, реклама и комуникации под формата на фирмени обучения, семинари и пр. в страната. Независимо от количествените измерения на тази дейност, ние постоянно се стремим към качественото й изражение. Благодарим на всички, които ни се довериха, бяха част от нашите събития и споделиха своите позитивни отзиви!
Няма да Ви преразказваме Facebook Help и Instagram Help, или да се концентрираме върху излишните обяснения на менютата и бутоните от интерфейсите на социалните мрежи. 2-дневният курс е насочен към хора, които вече имат основната яснота относно дигиталните канали и искат да получат повече стратегическа и практическа информация.
Конкретно, разбираемо и реалистично - това ще е експертното съдържание, което ще получите на 2-те събития. Без нереални обещания - нито ще станете гуру, нито ще Ви дадем магическа формула за успех. Ще получите много професионализъм, ноу-хау, идеи, конкретни реалистични представи и актуални знания.
В рамките на 2-та дни ще Ви бъде представена цялостна рамка за дигиталното Ви присъствие във Facebook и Instagram, с което целим да Ви вдъхновим с множество идеи как да развивате своя бизнес с помощта на получените знания. Няма да получите информация "на парче" без да Ви бъде представена цялостната картина.
Освен представяне на стратегии, ще Ви запознаем и с важните новости за каналите Facebook и Instagram, както и с начините да се подготвите за тях. Предстоят важни промени в двата канала и тяхното коментиране е важно за правилното целеполагане и бизнес решения в бъдеще.
Всеки участник ще получи като подарък - комплект ресурси от нас - това са данни, проучвания, методи за работа по маркетинг и реклама, различни case studies, изводи и пр. Целта е чрез тези ресурси да обогатим материалът от програмата, за да имате по-цялостна представа по темите.
По всяко време на обучението имате онлайн ресурси за задаване на въпроси и чат с всички или някои от участниците. Програмата включва достатъчно време за дискусии и брейнсторминг по реални казуси, групирани в интересни онлайн тестове. Заедно с това всеки участник ще бъде поканен в нашата дигитална бизнес общност от над 300 участника.
Курсът е в рамките на 2 поредни дни (петък и събота, целодневно):
5.март.2021г. (10:00-18:10ч.), 6.март.2021г. (10:00-18:10ч.)
петък 5.3.2021г. • от 10:00ч. до 18:10ч. • онлайн в Zoom
събота 6.3.2021г.• от 10:00ч. до 18:10ч. • онлайн в Zoom
Здравейте! Казвам се Иво Илиев, на 36 години; баща, блогър, маркетолог. Имам икономическо образование и международен опит в маркетинга и рекламата от 2003г. Като организатор и идеолог на "BrandFormance IN ACTION" съм изключително щастлив да Ви поканя на нашето бизнес събитие, в което ще Ви споделя новости и ноу-хау от нашата практика в областта на дигиталния маркетинг и рекламата.
Обикновено на нашите събития присъстват представители от множество бизнес браншове, професионалисти и предприемчиви българи, които искат да бъдат в крак с тенденциите и да научат от първа ръка нещо полезно за своето успешно бизнес присъствие. Ще се радвам ако сте част от тази вдъхновяваща атмосфера! За мен ще бъде изключителна чест да се запознаем и видим с вас на предстоящото събитие!
Предварително Ви благодаря за проявения интерес - като хора, правещи бизнес, аз и вие не бихме инвестирали в неща, които не са ни ясни. Една от основните идеи на събитията е да Ви даде яснота, за да предприемете разумните бъдещи инвестиции.
Иво Илиев е уравител на дигитална маркетинг агенция Interactive Age и маркетинг агенция BrandFormance, която е една от 67 агенции в света, избрана за Facebook Marketing Consultant Partner през 2019г. От началото на 2020г. агенцията е Facebook Technical Service Partner заедно с 90 други международни дигитални компании.
Иво Илиев работи от 2003г. в сферата на маркетинга, рекламата и комуникациите. През 2012г. и 2013г. негови кампании са одобрени за участие във Facebook Marketing Awards конкурса на Facebook. В началото на 2019г. Иво Илиев е един от първите сертифицирани маркетинг консултанти в международен план по официалната програма на Facebook за маркетинг консултанти (сериен номер на удостоверението: cert_2v2tc3wm).
Опитен професионалист с богато портфолио в сферата на дигиталния маркетинг и реклама. Част от неговата практика е работата по активности на марки като Raiffeisenbank, NIVEA, GENERALI, Eucerin, Ford, NESTLE, BMW, Raiffeisen Asset Management, TEVA и много други.
Иво е участник и организатор на множество маркетинг събития в градове от страната. Консултант е на множество бизнеси с дейност в България, Холандия, Румъния, Гърция, Турция, Сърбия, Германия, Австрия, Великобритания, Унгария и др. Водил е лекции и workshop-и в Икономически Университет - Варна, Нов Български Университет - София, Технически Университет - Варна. Участва в някои от най-значимите събития по дигитален маркетинг в страната. Повече за него ще научите в страниците на професионалния му маркетингов блог www.ivosiliev.com
“ Изключително полезно практическо обучение с интересни дискусии, което дава не само добри насоки, но и отлични идеи. BrandFormance IN ACTION, е и възможността да се срещнете с специалистите в бранша. Много съм доволна! :) С благодарности към Иво Илиев! ”
Мира Цонева“ Отлично поднесена и анализирана информация, достъпна за напреднали в работата със социални медии. Благодаря за добре предаденото знание и приятната атмосфера в иначе пълната зала. ”
Бетина Цветкова“ Много полезно обучение - представено по много разбираем начин (дори за непрофесионалист като мен), и с цяла редица лесни за следване съвети, които имат непосредствено и бързо влияние върху присъствието във Фейсбук. ”
Николай Капитанов“ Едно от най-добрите и практически насочени обучения, на които съм била. Всяка минута е изпълнена с много вдъхновение и идеи за нови кампнии. Поздравления, 5 stars за вас :) Keep on rocking. ”
Илияна Гарчева“ Страхотно обучение! Много полезно и предоставящо възможност за нови запознанства! Благодаря за добрата организация! ”
Мая Захариева“ Поредният Мастър Клас поднесен мастърски от мастър Иво и Ко. Изключително полезно и актуално обучение въпреки скоростта, с която фейсбук ъпдейтват платформата си. Благодарности за преживяването. Успех! ”
Михаела Велкова“ Поредният Мастър Клас поднесен мастърски от мастър Иво и Ко. Изключително полезно и актуално обучение въпреки скоростта, с която фейсбук ъпдейтват платформата си. Благодарности за преживяването. Успех! ”
Ивко Беновски / Femmes.BG, CancerCare.BG“ Благодаря за професионалното отношение и подходящо поднесената материя. Може да се доверите на тези хора! ”
Явор Иванов / маркетинг и продажби / Трайд Фарма ЕООД“ Благодаря за знанията, които споделихте с нас. Доста неща успяха да ми се изяснят, други не до там. Но като цяла мога да определеля участието си в обучението като полезно за мен! ”
Благовеста Филипова / фотограф“ Посещавам обученията за 4-ти път. Винаги интересни, забавни, идейни и най-важното: практически насочени към бизнеса. Харесва ми, че сухата теория липсва, а преобладават case study-та и многобройни добри и лоши примери. Препоръчвам ги на всеки! ”
Недко Недков / управител / Стилеза ООД“ Стегнато поднесена актуална информация, логично и ясно подредена презентация. Имаше приятно разведряване с чуство за хумор от лектора. Препоръчвам ”
Ива Христова / Hewlett-Packard“ Полезно, освежаващо и надъхващо! Радвам се, че отделих време за това обучение. ”
Ирина Петкова“ Информацията която споделихте беше най-новата в онлайн комуникацията и маркетинга. Курсът бе много добре структуриран, с фокус върху последните новости и с често срещани примери от практиката. Всичко това бе представено от един невероятен презентатор, с лекота, свеж хумор и оригиналност. Поздравления! ”
Мариана Петкова / Еко Пак АД
Събитията "BrandFormance IN ACTION" имат за цел да представят и обяснят разбираемо на представителите на бизнеса всички съвременни възможности за успешни инвестиции в дигиталната среда, където са техните клиенти. Ако имате фирма или работите като дигитален специалист в компания - това е вашата среда - където практици ще Ви споделят множество възможности, успешни примери и практически решения от сферата на дигиталния маркетинг, интернет рекламата и онлайн комуникациите.
За да инвестираш в нещо - трябва да го познаваш и разбираш. Това се случва на "BrandFormance IN ACTION" - споделяне на необходимите знания за вземане на правилни решения относно инвестиция в бизнес представяне, присъствие и комуникация. В епохата на мобилните комуникации, мултиканалното сърфиране, социалните медии и smart технологии, надеждната информация и общуването с професионалисти могат да бъдат вашите най-големи конкурентни предимства. Участниците в събитията "BrandFormance IN ACTION" ще бъдат поканени в бизнес групата "Brandformance Community", където общуването по важните теми бива продължено от всички, които имат желание за взаимопомощ, нетуоркинг и споделяне на новини и ноу-хау.
Ако имате въпроси или желаете преференциални цени за записване на групи над 3 участника:
обадете се на тел. 0889257334, за да Ви съдействаме.
Благодарим за проявения интерес!